En lyckad helg!

En fullbokad helg. I fredas skulle jag knäcka en bio med mickis och det blev Mamma Mia, å herre gud vilken film! Den var så överdriven att man bara satt och as garvade och skämdes åt dom i filmen. Men den var ju rolig i alla fall. Innan bion fick vi några ragg... Några turrar som ville ha biosällskap, men icke vi hade ju vårat sälskap med hennes pappa och hans tjej plus att vi var mer intresserade av popcornen och läsken, MUMS! När vi kom hem blev det OC marathon och ännu mer godis! Vilket resulterade till sen sänggång och en stressig lördag!!

I går, lördag, blev det överaskningspaty för Sofia som fyllde 19 år! Jag och Mickis var runt i hela stan för att hitta något bra att ge bort, vi lyckades tillslut och plus att vi hittade de coolaste skorna vi sett på länge! Dom SKA vi ha med på surfresan! Kvällen blev lyckad och riktigt roligt när vi hoppade studsmatta och jag fick en snigel på mig som senare hoppade över till sofia! URSCH! Den hade antagligen fastnat där efter att jag ramlat av studsmattan ett antal gånger. Men vi piggade upp med Kareoke, vilket jag sög på men vad gör det?!?

Idag har man blåmärken överallt och hjärnskakning, men jag hade kul igår så vad gör det?! Gårdagen blev väldigt händelserik. Men de smaskiga detaljerna får vänta. Nu ska jag gå och få mig något gott att äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0