Fräsch är viktigt

Nu är jag lika trött som vanligt, mormor & morfar har just åkt hem efter en middag. Inte nog med att jag är trött nu utan jag är också jätte mätt!!! Snart blir det sängen. Idag fick jag höra av min kära kusin att jag tydligen luktade illa. Ok jag hade jobbkläderna på mig och var väldigt dammig och skitig, men lukta illa gjorde jag definitivt inte!!! Jag dubbell-tjecka det. Tillslut kom vi på att hon säkert relaterar jobbkläder till en illaluktande doft. Ja så måste det vara. Nog att jag är smuttsig på jobbet men luktar illa ser jag verkligen till att INTE göra!!!!!

I morgon är det sista heldagen på jobbet och dagarna går väldigt fort. Eftersom att vi är klara med hela skogen så behöver jag inte oroa mig för att jobba där uppe. Så i morgon blir det jobb nere på bygget igen, vilket är mycket roligare och alla är så trevliga och pratglada, vilket jag gillar. Prata är nämnligen något jag gillar, inte för att jag bara pratar, jag jobbar också väldigt hårt! Så därför ska det bli skönt med semester och spa behandlingar! Kan knappt bärga mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0