Gay veckan

Snart är det dags att kolla in det nya programmet som jag fastnade för igår, vad hette det nu? "Rick & Steve the Happiest Gay Couple in All the World" Det är ju bara för klockrent att dom använder legogubbar! HAHAH. Det är så överdrivet att det är kul.

I morogn ska jag, tro det eller ej, hjälpa till och måla staketet. Vilket ska bli klart innan torsdag då vi får gäster eftersom att min pappa fyller år. Får e hur det bli med det staketet. Lyckades lite idag också men det lämnade sina vita prickar på altanen, UPPS.

Nu sitter jag och svullar i mig chips och kollar på teven, inte bra. När börjar träningen igen? Nu får man bara dåligt samvete men förr när man tränade då kunde man alltid tänka "jag har ju faktiskt tränat", eller  "Jag ska ju faktiskt träna".  Nu känner jag mig bara som en mättis. men men är det sommarlov så är det! Och vad skulle jag annars göra om inte ligga i sängen och glo på teve?? Och om man ligger i sängen och glor på teve så måste man ha något att äta på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mättis får man va :D vi börjar nästa vecka? HAHAHAHA!!

2008-07-23 @ 06:17:26
URL: http://ullanpullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHHAHAHAHAH alltid ;D

2008-07-23 @ 16:03:35
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0