Glöm inte solskyddsfaktor

Igår spenderades kvällev hos Robban, och gissa vem jag träffade på bussen hem?!? NINA! Jag blev värsta förvånad över att se henne på den bussen, det tog ett tag att fröstå att det var hon! Vilken trevlig överaskning. Så vi bestämde att vi skulle ses idag. Eftersom att det nu är så fint väder ska vi nog till stranden för att sola baksidan eftersom att vi båda brännde oss i helgen så glömmer vi INTE solskyddsfaktor idag! Och jag måste bli brun på baksidan eftersom att det inte är snyggt att bara vara halvbrun.

Man kanske ska ut och fuska lite på brännan innan jag drar iväg och badar? Eller så gör jag mig iordning, hon slutar ju om en halvtimme.. BRÅTTOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0