Jävla sommarjobbare

Kom på att jag är fett irreterad idag! Jag älskar Donken och de har alltid varit mig trogna! Men idag fick jag spader på dom där jävla sommarjobbarna som bara är ivägen och inte fattar ett piss! Kan Donken bli lite mer seriösare!?! Idag skulle vi komma till mormor på sjukbesök och då önskar hon en happy meal, tur för Donken att i alla fall hon fick vad hon ville! För jag fick det inte!!! Jag säger jag vill ha Lilla menyn plusmeny! Klart och tydligt, när hon då säger att ett glas inte ingår i menyn så säger jag att det inte gör något, men vad tror ni bruden gör??!?!?! Hon skiter i att ge mig en plusmeny!!!!! Hur kan hon, glaset skiter jag fullständigt i jag vill ju bara ha min plusmeny!!! Det låter otroligt töntigt att bli så sur för det men hallå!?!?!? Jag ville ju ha min plusmeny jag var hungrig och mig retar man inte är jag är hungrig! Tur för henne att jag var långt ifrån Donken när jag upptäckte hennes misstag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det inte lite äkta dig att komma på det så sent? ;)

2008-07-21 @ 18:25:24
URL: http://lollovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo,,, haha kankse det. Så jag ska nog ge dom en till chans ;)

2008-07-21 @ 23:40:41
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0