karlstad

Äntligen hemma från Karlstad, elle var det Norge?!?! Varje gång jag hörde någon prata var det med dialekt eller på Norska. När jag skule skriva mitt emjl till Ullis kom bokstäverna fram på norska... hade mamma lurat mig att vi var i Karlstad fast vi egentligen var i Norge? Man började ju undra. Men tur för mig stog allt på Svenska så jag förstod fortfarande språket.

Hotellet skulle var femstjärninget, lite besviken blev jag. Plus att det var ett gammalt fängelse och det sades spöka där!!!! jag vet att det inte finns spöken men jag blev lite skraj när både jag själv och Sara skrämde upp varandra. Vilket resulterade i att lampan fick förbli tänd hela natten och ippen fick gå på i högsta volym! Men annars var det en trevlig liten vissit. Men skönt att vara hemma och sova i sin egen säng! Och att kunna skriva på datorn utan att konstiga bokstäver dyker upp.

Nu blir det Sex And The City kväll med nattmacka :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag vill också se SATC :( ;)

2008-07-18 @ 02:04:00
URL: http://ullanpullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska köpa samlarboxen så ska vi se hela när du kommer hem :D

2008-07-18 @ 11:21:54
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0