Klar

Nu har vi äntligen rensat klart i skogen på jobbet! Det måste firas!!! Det ska firas framför allsång på skansen med mamma och godis! Det känns helt sjukt för en vecka sedan satt jag hos Ullis och gotta i mig samtidigt som vi såg på allsång. Nu är hon långt borta och jag får sitta hemma med mamma. Det är inget fel på min mamma det ska bli skönt med en hemma kväll med henne, men eftersom att jag jämt är så trött är jag inget trevligt sällskap längre. Men på fredag efter tolv börjar mitt lov och jag vara så jävla kul att vara med hela sommaren och resten av min lediga tid! Undrar hur länge det blir. Oavsett det så ska jag bara leva i nuet och njuta. För om jag börjar tänka framåt blir jag bara rädd. Eller jag ska planera för en dag som kommer om ett år. För den ska bli perfekt för mina kära vänner Ullis, som kommer hem, och Michaela, som fyller 20 ÅR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0