Kryssning

Snart bär det av på kryssning, skönt! Hoppas det blir en god bufé, tyvärr blev det smörgåsbufé eftersom att Sara inte tycker om kött eller fisk och mamam trodde vi ville äta tillsammans, men inte om jag måste sitta och trycka i mig mackor jag vill ha kött eller fisk! Man kanske kan smita in i nån annan bufé sal?!?

Nä nu måste jag hinna packa, jag vet att det är lång tid kvar men det är mycket som man ska tänka på, ett ombyte för alla olika tillställningar! Plus att jag måste göra mig fräsch också! Och det kan ta sin tid. Så nu ska jag gå och göra mig vacker och packa ner mina saker sedan sätta mig på båten och hoppas på den rätta bufén, annars blir det ioförsig ännu bättre mindre mat i magen gör en smalare och det blir ju perfekt inför morgondagens solning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0