KryssningEN

En, kan man säga, lyckad kryssning! Jag är mätt och bakis men båten gick inte under och jag fastnade inte i någon hiss. Det känns bra! Därav en lyckad kryssning. Det började med att spana in alla olika barer, den första blev hälsobaren, dit jag aldrig mer sätter min fot, det var då inga goda drinkar där inte, inte ens drick-bara! Efter vi kollat runt var det redan dags för middagsbordet och det var inget bord med mackor som jag trodde utan massor av bord med massor av olika maträtter och tilltugg och inte för att tala om VIN! Det resulterade i en lång natt på discot! Men ingen kareoke för min del eftersom att vi inte fick tag på låthäftet.... men det var nog lika bra det.

Sedan var det frukost efter att ha sovit i tre timmar, och jag har aldrig varit något fan av frukost och speciellt inte när jag är bakis! Frukosten bestod av allt från tårta till pyttipanna och korv, men jag ville helst bara ha mina skorpor och ett glas te, men det blev icke fallet. Sedan blev det solning under konstgjord sol! Men inte blev jag brunare... bara fulare eftersom att jag var tvungen att bära ett illgrönt armband som visade att jag hade tillgång dit.

Måste sammanfatta att kryssningen var hur härlig som helst och jag har nog aldrig varit så mätt i hela mitt liv! Nä det där får göras om!!

 
Shnygga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR SKÖN :D

2008-07-12 @ 19:17:29
URL: http://ullanpullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Allt tack vare dig ;D

2008-07-13 @ 23:21:43
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0