Ledig

Det känns som att jag inte har ett skit framför mig, allt känns helt ovetande. Nu när jag inte har jobb eller planer känns det också som att jag har alla möjligheter som helst. Jag är inte bunden till något! Så jag har nyss pratat med Mickis och vi har bestämt oss för en surfresa om det nu är möjligt! Och vi ska göra detta möjligt! För om vi bokar nu får vi garanterat plattser till surfpaketet. Hur coolt är det inte att kunna surfa?!?! Jag får värsta OC flaschbacken. Surfmiljön måste vara den mest avslappnande miljön som finns. Men jag hörde att Mickis sett att det fanns ett tränings-schema man skulle följa för att få ut det bästa av surfresan. Gulp, våra föräldrar som just sagt upp våra gymkort vi inte använt på... typ ett år. Men vi får ta och hitta ett nytt ställe att träna på eller så kör vi bara på! WHATEVER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0