Min BOK

NU när det äntligen är vacker väder sitter jag ändå inte ute. Nä inte blir man brun och jag har redan börjat tröttna, tacka gudarna för att det finns solarium! Istället har jag börjat på ett av mina projekt, nämnligen min bok! Jag kan knappt vänta tills den ges ut! Boken ska handla om krogen missar, och jag har massor att dela med mig om det vill säga riktiga missar, vad man absolut inte ska göra när man går ut. Eftersom att den enda sanna lyckan är (inte pengar i det här fallet) är skadeglädje. Att få höra om hur andra skämkt ut sig och det enda sättet att garanterat få andra att garva är att göra narr av sig själv, vilket jag kommer att bjuda på i min bok. Inte visste jag att det var så kul att skriva en bok, det väcker minnen av alla galna krog rundor som jag varit med om och mina vänner varit med om. Det här ska bli kul, men nu måste jag väl sola lite också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DIN BOK ÄR ETT MÅSTE =D

2008-07-10 @ 02:18:20
URL: http://ullanpullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0