Shopping

Nu har jag just kommit hem från stan, man borde inte få åka in till stan i denna värme, och där har jag shoppat. Det var ett tag sen nu jag shoppade, inte likt mig. Men nu har jag lite fler påsar med nya kläder hemma. Alltid kul. Men värmen, inte lika kul! Bussarna utan deras airkondition suger verkligen! Och måste alla svettas så mycket?! Det finns något som kallas deodorant?!?! Har ingen hört talas om det? Nä fy det luktade svett i hela bussen. Tur att man fick skjuts hela vägen hem så jag slapp sätta mig på de otroligt ofräscha bussarna igen.

Nu ska jag försöka pressa in alla nya kläder i garderoben, önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, shopping! Men shoppingen hemma är en fjärt i rymden om du jämnför med detta! HAHAHA

2008-08-01 @ 01:47:17
Postat av: Anonym

HAHAH det förstår jag! Vill också till NY och shoppa :D

2008-08-01 @ 11:42:14
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0