Shopping

Idag har jag varit och shoppat hela dagen, vilket resulterade till lite fynd! Det blev ett par Chionos, as snygga!! Sen en T-shirt och en jätte söt klänning, men tyvärr inga skor. När jag var och shoppade insåg jag att jag verkligen behöver ett par, men hittar man något man någonsin behöver? Eh Nej! Man blir tokig. Jag ville ha ett par skor med öppen tå eftrsom att det kan vara snyggt på sommaren med målade tånaglar men så kom jag på att jag slitit bort min stortånagel så 1: jag har ingen nagel att måla och 2: det är väl ändå superäckligt att inte ha någon nagel... Den hade lixom gått sönder så den var i stort sett redan av när jag slet av den. Men URSCH vad äckligt det var. Hoppas den hinner växa ut innan sommaren är slut vill inte gömma den i heltäckande skor hela somaren, och hur blir det på stranden, får nog ta och måla i skinnet. Hoppas det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0