Sko djungeln

Skor, hur ska man kunna hitta ett perfekta par skor som man inte får skavsår i och som ändå är supersnygga?! Nej det går verkligen inte, men idag kunde jag inte ens hitta ett par snygga skor. Skavsår får man på köpet av snygga skor och de kan man väl tåla men när det inte ens fins ett par snygga skor, då får jag panik!

Ikväll blir det SATC och hemma-spa. Händerna och naglarna börjar likna det gamla innan jag hade jobb. Det är bra, men jag måste hjälpa det på traven. Hemma-spa är hur skönt som helst och på Torsdag blir det riktigt spa, ännu skönare. Eller nej faktiskt inte. För jag hatar att bli masserad eller att någon läskig typ håller på med mig. Därför är det skönare hemma där ingen glor eller masserar obehagliga geggor på en. Eller Hasseluddens spa slår allt, när du kommer hem Ullis då ska vi dit igen, och då jävlar ska vi övernatta. Det ska bli så skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0