Snigelsläm

URSCH! Jag hatar sniglar!! Jag har just kommit på att snigelsläm går inte bort från kläder!! Min klännig är förstörd!
Incidenten hos Albin för några helger sen resulterade i att en snigel hade krypit på både mig och Sofia och nu ser jag att slämmet sitter kvar trotts att den har blivit tvättad! URSCH! Jag hatar sniglar de är äckliga och äckliga!

När vi var små och fortfarande lekte med allt möjlig
, tog vi alla sniglar med skal, från svarata små till vita stora sniglar och hade som husdjur. Nu låter det äckligt och jag förstår inte att vi lät dem krypa i händerna och i våra matteböcker. Vi körde snigelrace på rasterna och hade en liten bur till dom när vi inte orkade leka med dom. Då var dom bara söta och jätte roliga djur att leka med, men nu hatar jag sniglar och kommer aldrig mer köra snigelrace eller låta dem krypa på mig. De är värdelösa djur som bara förstör våra kläder!

Nu ska jag gå och skrubba kläningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0