Sola Sola Sola

Ännu en kväll med Sex and the City. Kan det bli bättre? Jo, jag han ju vara med Robban också.
Mitt lov har varit hyfsat bra hittils shopping varje dag, då kan det fan inte bli bättre! Men jag saknar solen! Hallå, jag vil bli brun så man kan ta på sig de nya sommarkläderna. Verkar som att jag får spendera hela min tid på kryssninges båten uppe på soldäck. För där blir man brun även om det skulle snöa. Vilket jag verkligen inte hoppas att det gör.

I morgon blir det pressa hela förmiddagen om solen skulle vilja komma fram, sen hoppas jag att jag får träffa mina vänner som jag inte sett på hur länge som helst, i alla fall inte en vecka. Men nu när jag inte jobbar är det självklart att alla andra ska jobba, men jag klagar inte för jag ska fan ha min 500-lapp. Så Heli jag ska bara njuta av att inte göra ett piss!

Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här är det sol och jag ligger varje dag vid poolen och har sååån fin utsikt (om du fattar vad jag menar) hahaha :D

2008-07-09 @ 04:43:44
URL: http://ullanpullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

EH JAA!!! Kör enligt planen så kommer du närmare ;)

2008-07-09 @ 11:35:26
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0