Sommar och bad

Idag, eller väldig sent på dagen, blev det bad med Nina och Mickis! Nu är planerna många inför resten av sommaren. Eller i all fall för några helger framöver! Det är mycket att hinna med! Jag längtar redan till helgen. Känns som att jag har massor inplanerat hela tiden men ändå inte. För jag gör ju inte speciellt mycket om dagarna. I morgon ska jag i alla fall komma iväg, det ska bli shopping med Heli. Vilket jag ser fram emot, fylla på garderoben är alltid kul.

Nu har jag äntligen kännt på en riktig sommar. I år har jag knappt varit ute och solat eller badat men nu har jag hunit med det en hel del. Jag har redan börjat fjälla men badsuget och solningen har jag inte börjat tröttna på! Äntligen är det sommar, och det säger jag nu när alla börjar jobba och alla snart ska börja skolan. Men bättre sent än aldrig. Jag har ju inte bråttom någonstans!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Planer? Tell me.. ;D

2008-07-31 @ 05:33:29
URL: http://ullanpullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du sk få höra om dom alla ;D

2008-07-31 @ 11:05:04
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0