Tjejkväll

Helgen var mysig, Har varit allt från kalas till tjejkväll!
Tjejkvällarna är alltid trevliga men igår var den till för att peppa upp Mickis. Jag hoppas vi lyckades lite grann i alla fall. Det blev godis, chips och läsk!! Men jag och Nina vågade oss på två månader för gammalt vin. Men det smakade gott och vi mår fortfarande bra.


Men eftersom att Heli skrämde upp mig på kvällen fick jag för mig att jag inte skulle sova försen det blev ljust. Så jag och Nina satt uppe och kollad på filmer tills klockan blev 5, då var vi tvugna att ta moppen till orminge för att lämna en jacka till Adam som skulle till finland vid sju. Det var en uppfriskande tur och vi blev pigga efter det så när vi kom hem blev det fler filmer men när barnprogrammen började somnade vi äntligen. Vilket resulterade att dagen försvann och vi blev sena till fikat, eftersom att allt stängt blev det endast en caffe latte i väntan på bussen hem.

I eftermiddags/kvällen skulle det bli fotboll på Saltarö, men det var väldigt många där och jag var inte så taggad, så när Gabbi kom dit och berättade att hon snart skulle äta middag blev jag ditbjuden och det tackade jag inte nej til eftersom att jag var väldigt hungrig! Plus att det var länge sen jag träffade henne. Så det var trevligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en toppen helg :D ONLY 50 WEEKS LEFT!!

2008-07-14 @ 01:49:00
Postat av: Anonym

JAg håller nedräkningen :D

2008-07-14 @ 11:21:27
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0