Tröttnar aldrig

Nu har det gått en vecka och nu är det bara 51 veckor kvar! Jag har lovat att skriva och aldrig att jag skulle tröttna! Det vet du Ullis! 365 Mejl och "jag saknar dig" och jag kommer ändå inte tröttna på dom. kom ihåg jag vill höra allt och du ska få höra allt. Du har redan hört om mina planer på boken och nu mina planer för mitt företag som jag hoppas blir av.

Just precis jag har bestämt mig för att öppna ett eget företag, när jag insåg att det inte finns något jobb eller företag för mig så ska jag öppna ett eget och när det går riktigt bra kan jag göra det jag vill bara ta det lugnt och jobba när jag har lust, inga tider att passa och jag får göra det jag vill. Snart ska ni få höra om mina planer. För jag har redan kontakter att prata med. Det här ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0