Bondebränna

Jag är helt slut idag! Jag visste att det skulle bli jobbigt men inte så här jobbigt! jag kommer aldrig hålla mig vaken under matchen ikväll. men tur det för jag måste vara pigg i morgon när jag ska jobba nere på bygget.

Idag skulle jag bättre på min bondebränna! Nä, jag skulle få bort min bondebränna, men då börjar det regna! När jag kom hem luktade jag inte gott. Men på eftermiddagen blev det sol, men inget resultat i brännan. Bondebrännan är en klassiker men den ska inte få visa sig iår. För något år sedan fick jag nog den fulaste brännan ever! Jag var ledare i fotbollskolan och där hade jag t-shirt, shorts och fotbollsstrumpor. Gissa bara hur brännan blev, säger bara att jag satt inne hela restrerande sommaren. Sommaren efter det var jag och spelade golf, och därav en ny bondebränna. I år ska det inte upprepa sig!

Nä, GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det för dig? (:

2008-06-11 @ 11:11:14
Postat av: Anonym

Det går väl bra, men är HELT SLUT!

2008-06-15 @ 12:30:20
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0