En väldigt trött Jenny

Nu är det bara tre och en halv dag kvar tills mitt LOV börjar! Idag var absolut den värsta dagen, inte för att det var jobbigt utan för att jag var så sjukt trött! Jag lovar att om jag hade stått stilla länge nog hade jag nog somnat stående! Men nu är jobbdagen slut och nu ska jag bara ta det lugnt och sova tidigt så jag kommer upp i morgon med, det går faktiskt väldigt fort och snart är det slut, undrar vad man ska göra då!? Eller jag vet såklart vad jag ska göra just då. Då ska jag göra allt man ska göra på sommaren, sola, slappa, vända på dygnet, festa och såklart bara VA! Men efter det kommer ångesten, vad fan ska hända sen?! Jag skulle kunna leva på att bara VA i hela mitt liv om jag inte visste att det verkligen inte fungerar så. Att man verkligen måste jobba. Så då är det väl bara att försöka pallra sig iväg till något jobb senare i sommar eller varför inte i höst? För först ska jag ha mitt LOV och sedan börjar den verklighet jag fruktar och förtränger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0