För jag har tagit studenten!

Det var det roligaste jag gjort i hela mitt liv tror jag! Allt var bara helt sjukt, men allt höll på att gå åt helvette när vårt flak ej dök upp! Men när vi tillslut fick ett blev allt underbart igen!
Men saknade dig på skivan bara!

Nu är man inne i nån sorts ångest och ändå lättnad! Vad fan gör man nu? Jo mitt svar är jobba! Jag har kommit på att man inte ska lova saker när man är full! För jag lovade att jobba på JM och plocka pinnar när vi hade vår skiva. Det lät jätte kul då, men nu har jag bara sååå ångrat mig! Jag ska jobba nu i fyra veckor mellan halv 7 till halv 4! Jag kommer aldrig mer bli mig lik efter dom veckorna. Så i morgon kockan sex ska jag iväg och fixa jobbkläder, URSCH! Undrar vad jag ska få för kläder.

Får nog sova snart för jag kommer aldrig komma upp i morgn annars!

Kommentarer
Postat av: Robban ;D

haha fann den ju ;)

men nu e du ju lite överdramatisk tycker jag eller kanske inte. när jag tänker efter hade jag inte gjort de haha;P

2008-06-09 @ 09:40:24
Postat av: Anonym

Du kommer känna dig så hälsosam efter någon vecka när du går upp så tidigt! =)

2008-06-09 @ 11:13:38
URL: http://lollovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0