Golf i sommar?!

Måndag morgon är alltid värst, spelar ingen roll om man ska på något väldigt roligt. Måndag är och förblir alltid måndag, den värsta dagen på hela veckan! det gick otrligt segt på jobbet (kul, NOT, att för en gångs skulle kunna säga jobbet), inte nog med det jag såg en ORM också!!!! Eller så var det en sne pinne, men krypningar i hela kroppen tillkom! URSCH!! Sedan fick jag fyra fästingar som kröp på mig, URSCH, då fick man också krypningar i hela kroppen.

I helgen blev det övningsköra, det gick sådär efter att ha nästan kvaddat bilen två gånger. Och på söndagen blev det fotbollsgolf! Ingen rolig bana eftersom jag knappt kom fram till green. Men jag kom tvåa i alla fall, det var ju bra! Men jag får nog satsa på riktig golf i sommar, Mickis grönt kort i sommar eller vad säger du?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

LYCKA TILL MED GOLFEN :D Jag tror på dig!

2008-06-16 @ 20:22:58
URL: http://ullanpullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK! Du är nog den ända, får utmana dig när jag tränat upp mig under året ;)

2008-06-16 @ 20:24:49
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0