Helgen slut

Nu är helgen snart slut och jag börjar min sista vecka på JM i morgon.
I lördas var jag hos Michaela som fylde år, det var riktigt trevligt, TACK för en lyckad kväll! Men framåt slutet blev det för mycket av det goda och jag begav mig hem till Robban som faktiskt tyckte synd om mig. Sånt händer inte ofta! Idag vaknade jag upp och mår som jag förtjänar. Ringde Heli som jag lovat följa med på Bio med idag. Henne ringde jag typ tjugo gånger plus massor av elaka röstmeddelanden, tur att hon inte kunde öppna dom! För när jag blir irreterad blir jag verkligen irreterad. Så snart ska jag ta bussen och möta upp henne för en middag och sedan blir det SATC IGEN!! Men den var ju så bra. Egentligen skulle alla tjejer följa med men eftersom att det bara var jag och Heli som tydligen kunde så får det bara bli vi.

By the way så har mamma bokat in två små-tripper vi ska göra nu i sommar. Båda ligger nära varandra med tanke på att det inte är länge hela familjen har lov tillsammans. Så först den 10-11 Juli åker vi på kryssning med Birka Paradise, vilket ska bli otroligt skönt och jag ska bara njuta. Sedan den 15-17 åker vi till Karlsstad för att ladda batterierna på något lyxigt hotel med spa-avdelning. Gud vad jag ska slapna av och bara njuta. Hoppas också på en hel del shopping där, om det finns någon galleria?!

Idag är det också en speciell dag för min kära vän ULLIS!!!! Hon åkte idag till USA där hon ska vara i ett år!! Å herre gud vad länge, men det kommer gå fort och snart så är hon här hemma igen och har massor att berätta. Förhopningsvis har jag det också, så Ullis vi ses på Arlanda den 28 Juni :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0