Midsommar

Midsommarafton avklarad. Det blev riktgt trevligt när jag på dagen träffade Heli och käkade suschi som jag inte ätit sedan jag slutade skolan, MUMS! Senare drog jag till Sofa där det blev middag och kubb, som sög eftersom att mtt lag förlorade! Fick dock i mig lite för mycket av den äkliga drickan jag fått tag på. Inte för att jag spårade men idag känns det inte lika kul. Igår på kvällen kom Ullis som var fylletaxi till mig och hämtade upp mig. Det blev vidare fest med henne och P på ballkongen och en sen kväll vilket resulterade i en rejäl sovmorgon. Vi kom tillslut upp vid tre och drog hem till mig för att jag skulle få hämta andra kläder och duscha inför Bio-premiären av SATC!!! Nu är vi hemma hos Ullis och ska börja fixa. Men det jag just nu ser mest fram emot just nu är såklat DONKEN! Jag är hungrig eftersom att frukosten bestod av chipsresterna från igår. Vi var tydligen hungriga igår när vi såg att det endast fanns smulor kvar i påsen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer bli ännu en toppen kväll =D

2008-06-21 @ 17:30:41
URL: http://ullanpullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

EH JA! Fy fan vad kul v ska ha :D

2008-06-21 @ 17:41:04
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0