På JM

Nu Lovisa ska jag berätta vad jag gör på JM, jo jag är ibland uppe i skogen där jag rensar bort alla träd som de fällt och stockar som börjat ruttna. Och ibland är jag på bygget där jag sliter som ett djur. Jag bär runt på plankor, dörrar, dörrkarmar, bygger staketen runt bygget och bär massor av saker som ska in i lägenheterna. Plus att jag städar så jag snart blir dammalergiker. Jag känner mig aldrig fräsch eller ren när jag är på jobbet. Idag fick jag ioförsig skruva fast fönsterhandtagen som jag skruvat fel igår, och jag fick också höra att jag hamnat helt fel när jag råkade kalla skruven för spik. Men alla gör mistag och jag behöver inte kunna namnen för allt i bygget det vore omöjligt!

Ikväll ska jag kolla på fotbollen även fast jag håller på att somna redan nu ska jag hålla mig vaken hela matchen för den vill väl ingen missa?! Igår somnade jag vid nio, och så tidigt har jag inte somnat på hur många år som helst, det var skönt! Men ikväll blir det sent tyvärr och det blir en tuff morgon i morgon. Men som tur är så blir det bara halvdag. Tur för mig för då hinner jag vila upp mig inför midsommar, men senare i morgon ska jag träffa Robban.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tkr synd om dig som inte får sova bort dagarna :D, men du får pengar iaf!



2008-06-18 @ 21:36:29
URL: http://ullanpullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mm, det tycker jag med! Haha jo det är sant :D

2008-06-19 @ 15:13:38
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0