SATC :D

Bakis och JÄTTE hungrig begav vi, Ullis oh jag oss till Donken med Patrick och Robban. Där blev vi genast på bättre humör när vi äntlgen fått i oss mat. Men när vi kom till bion hände grejor. Idag hade jag och Ullis bestämt oss för att man inte behöver klä upp sig när man ska på bio-premiär eftersom att man bara sitter i en mörk salong och eftersom att vi inte tog bussen skulle ingen få se oss. Men helt fel tänkt av oss. När vi satt oss i biosalongen och börjat proppa i oss popcorn kommer en tant in och ska lotta ut en goodiebag till en på rad 7 och platts 155. Gissa vem som sitter där?! Jo jag i min as lodiga outfítt. Där i en salong fullproppad får jag kämpa mig ner till tanten och hämt väskan full med onödiga grejor, inte för att godiset var onödigt. Plus att jag trampade på allas fötter när jag käpade mig förbi alla människor. Nä nästa gång får man väl ta och klä upp sig hyfsat i alla fall, inte för att jag lär vinna nån mer gång, men hellre det säkra före det osäkra!!

Nu ska jag och Ullis klämma en film, vi har insett att vi råkat vända på dygnet så då är det bara att fortsätta i dem banorna, GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAQHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAH

2008-06-22 @ 13:30:11
URL: http://ullanpullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0