Shit

Shit, här hinner man inte uppdatera längre! Fan vad jobbigt att ta studenten, är så trött fast ändå är allt bara underbart! Gårdagen spenderades först i skolan där vi målade plakat till vår fönsterplatts på torsdag när vi tar STUDENTEN! fast därifrån drog jag tidigt när jag insett att jag förstört den med alla blåa prickar! UPPS! Sedan blev det en sista måltid på vårat favoritställe BAMSES! Härligt med Pizza och bea-sås. Efter det fick jag och Heli ett ryck och drog in på en droppin salong där jag klippte mig!!!! För en gång skull är jag nöjd men nu vet jag inte hur jag ska ha håret längre, det får jag testa ikväll om jag hinner. Senare blev det middag på donken innan vi, Jag, Ullis, Patrik begav oss till Robban på ytterligare en filmkväll. Synd bara att jag glömde filmen.

Idag blev man väckt av morognpigga Heli. Så jag fick varken sova eller sola. Vi åkte till skolan och käkade lunch på Brasco där vi alltid köpte godis förut men som nu blivit en resturange som vi ofta besöker! Och som tur var så hann vi också in på solariet och jag fick äntligen sola! Men anledningen till att vi åkte in var ju för vårshowen, en sista show. Vilket jag är glad att jag inte missade då Jakob från The Voice var där. Klockren snubbe!

Får se vad som händer ikväll, blir en morgondag med många ärenden så får se vad jag pallar ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0