Snart helg

Nu är jag inte den enda som hamnat på fel jobb. Jag har fått en kompis. Idag kunde jag till och med hinna med lite solning, luta sig bak mot husväggen och kavla upp ärmarna, kolla på när de andra arbetade. Det enda som fattades var en Cosmopolitan. Eh ja, jag har fastnat för SATC.
Nu är det bara en dag kvar innan helg. I helgen blir det shopping och 19-års kalas. Jag ska också hinna med att träffa Robban nu när han kommer hem.

För på Lördag fyller Michaela 19 år, och det måste firas, det är ju bara ett år kvar tills hon fyller systembolags-åldern. Så på Lördag ska vi hem till henne, det har inte blivit så mycket socialt sen jag började jobba. Bara träffat Ullis, men hon är ju första prioritet!!!! För sen ser jag inte henne på ett år, och det kan inte jämföras med fyra veckor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det inte långt kvar!

2008-06-26 @ 23:12:06
URL: http://ullanpullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0