Snart LOV

Gud vilken dålig uppdatering! Men jag har haft otroligt mycket att göra, nämnligen sova! Är helt slut efter jobbet. Men nu är det äntligen helg och jag har inte gjort mycket vilket faktiskt känns skönt. Lite ångest över allt jag skulle vilja göra men inte orkar. Men veckan som kommer blir kort eftersom att det blir midsommar sedan har halva tiden gått! Sen när jag blir ledig kan jag gå upp när jag vill utan ångest att ha sovit bort något eftersom att jag kan göra vad jag vill på kvällen och skjuta upp allt som jag borde göra! Men en sak kommer fattas när jag blir ledig, nämnligen du ULLIS! Så snart jag slutat jobba ska jag lägga all min energi på körkortet och om ett år kommer jag stå med bilen vid arlanda och vänta på dig ;)
Du kommer bli chockad över allt jag kommer åstakomma under det här året :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN VA BRA :D ja, det är helt sjukt.. två veckor kvar nu :/

2008-06-15 @ 20:26:46
URL: http://ullanpullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

EH JA! Det är FÖR snart!!!

2008-06-15 @ 20:29:10
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0