AAAAAAJ

Idag bar det iväg till skolan utan smink och i idrottskläder, unk. Men men eftersom att idrott stod först på schemat så orkade jag inte bry mig alls! På idrotten blev det handboll. världens mest meningslösaste sport VERKLIGEN! Och jag blev trampad på min stortå! Inte bara sådär att någon trampar på en utan att den jäveln verkligen trampade och vred, AJ! Hela nageln gick typ av fast den sitter kvar! URSCH och AJ! Inte nog med det jag fick gå hem ifrån sandö idag! Med min tå! Vart är familjen när man behöver dom! Ingen kunde hämta mig. Men snart kommer de hem och då är det synd om dom!

Idag börjar också min nyttighet! Jag och ullis måste ju komma iform innan vi ska till spat och ta på oss baddräkten ;) Nä och den här gången ska jag klara det! Har sagt det många gånger förut men nu jävlar! Jag har till och med slagit vad med min pappa! Så nu jävlar är det krig! Men ett problem finns fortfarande, jag är väldigt sugen på godis! Men med mycket vatten, te (grönt te) och vilja ska det gå! Hoppas vi har frukt hemma för jag är redan hungrig :P


Kommentarer
Postat av: Ullis

HAHAHA ;D men hur går det med att vara nyttig?
:D

2008-03-17 @ 15:56:05
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: JennyVive

Jodå, hittils går det bra.. men jag känner popcorn lukten från övervåningen :P Sj då? :P

2008-03-17 @ 16:51:57
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0