All cred to me

Nu sitter hela familjen framför min tv och med mitt godis! Ok kanske inte mitt godis med det kunde ha varit om jag hade skippat den här nyttigheten! Som jag verkligen tröttnat på! Man mår inte alls bättre av att vara nyttig utan man mår mycket sämre! Man blir bara sur och irreterad att man inte får äta det där goda onyttiga! Jag vill bara gå och lägga mig och inte vakna förän jag och Pullan ska till Hasseluddens spa! Nu sitter man och knaprar på ett äpple!! Ett äpple på en fredagkväll! Inte likt mig! Jag brukar alltid svulla godis på fredagkvällar, om jag inte är ute, men då dricker man sprit och det är nog ännu onyttigare än godis!

Nä nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på en morgondag utan frestelser till godis! Vilket inte kommer hända! Men jag är stolt över mig själv som inte fallit för frestelsen till allt godis som stått framme! Vad strongt av mig, all credd till mig :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktigt så =) Jamen det är ju helgen efter lovet vi åker på spa =), det är fan snart! WIIIE.

2008-03-22 @ 11:57:12
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: jennyvive

Yeiii! Jag längtar sååå!

2008-03-22 @ 17:08:13
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0