Äntligen fredag!

Ja äntligen är det i alla fall fredag eftermiddag! För fredagdagen har varit piss!! Jag kommer till skolan och kan knappt hålla ögonen öppna och alla har skippat sociologin!! Jag bestämmer mig för att åka hem efter socioogin för att vi har två timmar hål till nästa lektion. Men eftersom att jag bort ute i NOWERE så gick det ingen buss hem... Jag åker till Gustavsberg för att shoppa på kicks där jag gör några fynd. Och s¨möter jag Heli som är påväg till skolan för våran sista lektion. Då är det väl lika bra att haka på eftersom att min buss inte kommer försen om en timme. Vi drar in på Dellan och köper Tee välbehövligt!! Sedan åker jag tillbax till skolan och därmed ej missat en enda lektion (stolt).

Kvällen ska spenderas i soffan framför TVn som ska stå på Lets dans och Danny :D Där ska jag proppa i mig godis och ta igen all förlorad sömn från veckan! Jag längtar redan till läggdags ;D

Kommentarer
Postat av: Heli

jag köpte faktiskt en caffe latte! :P nu har du fått din kommentar :D

2008-03-07 @ 20:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0