Bil

Idag har jag varti och shoppat, men hittade tyvärr inget roligt utom en film som jag alltid såg på när jag var liten, var bara tvungen att köpa den. Sedan bar det av till en bilfirma där jag var och kollade på en bil. Hittade några alternativ, fast jag är fortfarande kär i den GULA! Som jag inte kunde hitta. Men hittade en jätte snygg ljusgrön den var nästan lika bra!

Nu har jag just kollat på  du är vad du äter! Det har blivit lite av en trend på torsdagar att titta, det är förmodligen bara jag som tittar men BRA är det! Jag skulle vilja bli den nya Anna Skipper, fett kul! Att säga till andra vad de ska äta och sen äta vad jag vill själv, haha! Något man skulle sattsa på kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, bil Jenny :) Det måste du ha, när du ska köra igen alla gånger sen! Det ser jag fram emot! :D

Du, jag hatar den där fattiga Skipper, var bara tvungen!!!!!!!!!!!!!

2008-03-27 @ 21:18:35
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: natta

vilken tjusig blogg du har ! :)
spana gärna in min blogg har tid och vägarna förbi haah.
ha det gött

2008-03-27 @ 21:29:08
URL: http://nathallies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0