Champion!

Gissa vem som vann i mario?! Jag lyckades vinna över ullis!! Stolt? EH JA! Alltid! Jag är faktist grym på tv-spel, och äntligen så får jag bevisa det! Jag brukar alltid vinna över mig själv men nu van jag äntligen över någon annan :D

Nu till melodifetivalen! Ja rätt låt vann för en gång skull! Fats Mowgli var ju för söt... Fast den riktga idolen i melodifestivalen är ändå BJÖRN GUSTAVSSON! Han är väl ändå för skön och söt!  Att han lyckas klockrent varje gång! Vart får han alltifrån?!?!? Jo, från glöggen! LÄngat efter att se mer av honom på tv i fortsättningen, jag ska hålla utkik ;)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jo, alltid. Vart får jag allt ifrån? Jo, från glöggen.

2008-03-15 @ 22:52:49
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: Anonym

Björn Gustafsson ska ju vara med i ett humorprogram som börjar på 5an snart :D

2008-03-17 @ 22:54:28
Postat av: JennyVive

Jag kommer vara en trogen tittare :D

2008-03-17 @ 23:21:06
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0