Cider eller sprit?

Nu eftersom att jag ska ut i kväll, undrar jag fortfarande vad som är nyttigast att dricka, Cider är onyttigt och det dricker man mycket av, sprit är onyttigt mend et dricker man mindre av och då kanske det är ännu onyttigare än cider. Jag har ett preoblem. Får väl chansa ikväll och försöka ta reda på vad som är nyttigast. Anledningen till att jag vill dricka det nyttigaste är för att jag inte gillar något speciellt mycket, så varför inte dricka det nyttigaste då för. Juste hur går det med min nyttighet. Hmm. Dricka på krogen kan man ju inte räkna med även fast jag vet att det är VÄLDIGT onyttigt. Får se vad det blir.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas att ngn ger tips nu ;D för jag måste få veta, också.. hahahahha

2008-03-28 @ 11:42:10
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: Anonym

hahah! det hoppas jag med för om en halvtimme smäller det ;D

2008-03-28 @ 20:52:59
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0