Dagen hittils

Idag läste jag 60 sidor i körkortsboken på morse! Och inget projekarbete, hur ska det gå! Nä jag orkar faktiskt inte bry mig ett skit om det! Allt som har med skoplan kan bara ta sig någonstans! Nu är det bara körkortet som gäller! Måste skynda mig innan jag går ut skolan! Vill ju glida in på skolan med bilen! Det hade ioförsig faktiskt varit ganska trevligt att fika på Della idag! Så det var synd! Fick nöja mig att fika med mina föräldrar, fast det var mysigt!

Idag är det faktist första dagen på lovet och vad har jag gjort, jo pluggat! Vad har hänt! Sånnt ska man inte ägna sig åt på sitt alra sista lov! Justdet SISTA lovet! Då ska man bara ägna sig åt sig själv och ha kul! På tala om kul så hör jag just nu på en låt som jag bara minns som krogen låt! Varje gång jag hör den här tänker jag på första krogenrundan! Eller i alla fall min första som 18 åring! Jag tror i alla fall den spelades haha för jag känner stark igen den! En riktigt Taggningslå inför krogen, inte den bästa men va fan!

David guetta love don´t let me go




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA! Kommer du ens ihåg ngt från din första krogrunda?

2008-03-21 @ 20:44:35
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: JennyVive

Haha knappt ;)Låten finns väl i mitt undermedvetna Haha!

2008-03-21 @ 21:16:04
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0