Dagen som var ovanligt kort, men inte slut!

Nu har nästan hela dagen gått och nu börjar jag bli på bättre humör för jag fick tacos idag! Det bästa som går att äta! Så jag är fortfarande proppmätt! Skönt för då slipper jag bli sugen på godis! Eller ioförsig så har jag just proppat i mig lite äpplen för att inte bli sugen på något annat.
Nu kommer jag till vad jag gjort idag, vilket inte är mycket alls. Var ioförsig väldigt skönt. Vaknade åt frukost, sedan känndes det som att middagen blev vädigt tidig, bara två timmar efter min frukost som jag åt vid två tiden. Skönt att sova så länge men om det ändå gett resultat. Jag har ioförsig hunnit med att plugga lite idrott vilket känndes bra och dt tog två timmar för mig att få ihop en sida, ovanligt snabbt! HAHA! Men så går det att jobba i min tackt, man får inte mycket gjort.
Nu til vad som händer i morgon, nej jag bara skojjade för i morgon har jag ingen aning,  får se vad som kommer hända, fan i morgon är det måndag, då börjar pluggandet på alvar. OK i morogn ska jag plugga. Får se hur det blir med den saken. Lär ju hamna här framför datan. Eller tvn ser ganska så lockande ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

KÄMPA PÅ!

2008-03-23 @ 23:08:37
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: Lexie

hoppas du haft en bra dag :)

2008-03-24 @ 00:22:42
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: emelie

Godnatt :)

2008-03-24 @ 00:26:13
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0