En kort eftermiddag

Min eftermiddag har jag spenderat här framför datan och jag vet verkligen inte vad jag gjort och snart ska jag på träning. Efermiddagen har gått för snabbt! Skulle faktiskt ha pluggat lite matte som jag nu ska skriva sista provet i innan jag kan få godkännt i kursen. Men det hoppas jag att jag ska lyckas med i morgon. Har fått väldigt mycket hjälp av en vän, hoppas det visar sig. Så vi inte suttit och pluggat i onödan! Sånt vill man inte ska hända! Ioförsig hade vi trevligt också med fika och grejer, men vi kunnde också gjort annat än att plugga!
Och snart bär det av till träningen, är trött och as otaggad... men det kanske vänder när jag kommer dit! Vi har ju alltid kul! Ser fram emot smålgsspel! Men vet inte riktigt hur det ska gå med min TÅ! Låter as töntigt, jag vet! Men har man ont i tån gör det faktiskt mycket! Man kan inte gå ordentligt! och eftersom att tån sitter så olägligt till när man sitter i mål så kommer det INTE att bli kul! Längtar redan hem igen fast jag inte åkt än! Vill fortsätta min kväll här, och sedan glida upp och kolla på ännu ett avsnitt på OC. Men det är väl lika bra att komma iväg så slipper jag tänka på mat och godis!

Nä man ska väl glida upp och kolla ett avsnitt innan man drar till träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0