:'(

Träningen gick skit fast det var ingen nyhet!! Det finns två saker jag måste tråna på... fånga bollar och kasta ut bollar!! Haha i stort sett det ända jag måste göra... så ILLA!
Men jag ska inte gräva ner mig!! Man ska sluta på topp så jag ger inte upp..... eller borde jag ha slutat för 3 år senkanske ...!! Då hade jag i stor sanolikhet slutat på topp!
Men nu ska jag inte deppa för det - det finns ju barn som svälter i afrika.... det är lungt de kan ju få äta upp mina förluster då skulle dem inte behöva svälta mer!! För tro mig de är många!
Ok låter det som att jag har ett jätte jobbigt liv haha Sorry det där är ingenting jämfört med.... Det där kan ta hela natten.
 
Jag avslutar med att säga att jag har det inte värst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0