Gårkvällen

Kvällen började bra med tacos hos Tirres kompis Fanny och där vi sedan också förade. Riktigt trevlig! Men när vi kommer fram till 90s som vi skulle tillbringa kvällen på hinner jag knappt in försen jag vill därifrån!
Jo när jag kommer dit går vi och köper varsin cider, sedan sätter vi oss ovanför nått tjejgäng med keps... Och tjejen som sitter under mig visar HELA rövspringan! Jag får då för mig (DUM som jag är) att hälla cider i springan. Inte speciellt oväntat for hon upp och blir jätte sur och står och skriker! UPPS! Jag låtsas som ingenting. Tillslut ger hon sig och går därifrån, då kanske vi hade varit där i 5-10 minuter, och sedan kommer bruden tillbaks med en vakt!! SHIT, tänker jag. Jag vill inte bli utsläng efter bara 5-10 minuter. Vakten går fram till mig och säger:
- Tjejen där borta säger att du hälllde cider på henne, gjorde du det?
- Ja det gjorde jag, fast det var inte meningen jag spillde bara lite.
- Hon Säger att du hällde.
- Nej det gjorde jag verkligen inte, jag råkade spilla, det var verkligen inte meningen.
- Nä ok, jag är på din sida. Men ta det lugnt.
PUH, vakten var inte sur. Men det fanns någon som fortfarande var riktigt sur! Efter ett tag går Tirre och Fanny iväg för att köpa cider och när de kommer tillbaks har tydligen den där bruden varit på dom också och sagt att jag ligger jävligt illa till och att hon samlat ihop värsta gänget som ska spöa skiten ur mig.. UPPS! Då blev man lite skraj! Men henne kunde jag ta tyckte jag fast hon var dubbelt så stor. Men det var inte bara hon som nu ville slå ner mig, utan nått gäng som jag inte visste hur de såg ut. Då blev man lite spännd när man gick runt där. Efter ett tag när det inte bara var vi som visste om vad som hänt utan det kom fram någon och frågade vem som skulle bli spöad, gick Fanny fram till vakten och sa till att det var någon som skulle slå ner oss, eftersom att vakten fortfarande var på vår sida så skulle han kolla till dom och se till att inget hände! Nu kände vi oss LITE tryggare ;)

En sak är säker jag ska aldrig mer få någon dum ide igen!! Och det var faktiskt inte meningen det var bara nått ryck jag fick, typ som en tvångstanke!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA! Du är för jävla dum i huvudet!! Gå och ät lite grönsaker din jävla kanin!!

2008-03-29 @ 18:27:02
URL: http://ullanpullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0