Godmorgon!

Dålig uppdatering igår, och det beror inte på att jag satt och pluggade igår, utan jag sket i allt och låg i soffan HELA verkligen hela dan. lämnade den inte fören det var dags för middag, och gud vilken god middag! Tackos slår verkligen allt, men lam och potatis är såååå gott!
Idag ska jag iväg till Heli för att plugga med henne och Nina. Får se om det kommer någon buss, bussarna härifrån har inte gått sen det började snöa för någon dag sen. Då bor man på landet! Inte för att jag har behövt åka buss de senaste dagarna SKÖÖÖÖNT! Jag hatar bussar! Snart när jag får mitt körkort är det bara godby för bussarna! Jag ska riva sönder mitt buss kort och aldrig mer kolla busstabellen! Fats så lär inte fallet bli för hur ska jag komma till och från krogen? Taxi eller buss. TAXI! Fast kanske inte varje gång. För kostnaden ut till mig går nog på hela studiebidraget.... Tyvärr!

Nä nu måste jag äte frukost för bussen går snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0