Halloj!

Den här dagen har redan känts oändlig men det är tyvärr inte slut än... men skolan är äntligen slut för dagen i alla fall. Hade funderat på att hoppa skolan, kännde mig inte i form för skolan idag, men när jag fick höra om vad vi skulle göra fick jag ett ryck och drog till skolan i alla fall. STORT misstag! Vi skulle ta med oss 5 sinnen som något att se på, något att höra, något att känna OSV: Men det som lockade mest var att smaka. Men när jag kommer dit kl 13.15 så får jag veta att vi inte alls bara ska ha sinnena utan också börja med något stort projekt. Jag ville bara hem!! Kände att jag verkligen inte pallade ta tag i något projekt idag. Men tillslut blev det tyst på tanten och vi fick sluta ifall vi inte ville ha hjälp. Jag bestämde mig för att jag bara ville hem och sket i projektet! Men nu känner jag mig helt slut och vill bara sova!

Så nu ska jag gå och lägga mig i ett bubbelbad och sova!

Kommentarer
Postat av: Ullan

Jo, men svulla vra ju nääjs.

2008-03-11 @ 22:31:49
Postat av: JennyVive

Eh ja! Speciellt dina ballerina ;D

2008-03-11 @ 22:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0