Hungrig!!

Jag  är verkligen hungrig! Fats ändå inte... jag tror magsäcken krymper när den inte får någon mat för om man inte äter blir man mindre hungrig. Fast jag är ioförsig hungrig nu! Men eftersom att jag inte ätit på hla dan så borde jag vara hungrigare.
I morse gjorde jag något som jag har fått ångra hela dagen, Jag köpte en kaffe latte INNAN frukost. Stort misstag!  Efter det så mådda jag illa! Det som äntligen skulle bli suchi till lunch... Jag fick i mig endas 1 laxbit. Sedan efter skolan så var jag å Ullan så hungriga att vi först skulle köra in på statoil för GODIS!! Men där var det kaosat bland bilarna och de ick oss att köra mot enkelriktat!! Jävla gubbe!!!! sedan blev det en utflykt in i Maxi.. GODIS (MUMS) och det var riktigt gott tills man fått i sig lite då vart det illamående igen...(SYND) Och träning på fastande mage inte kul! Jag längtar redan tils i morgon när jag får frukost :D
Den är redan planerad !!!

Kommentarer
Postat av: Ullan

Hahha, ehja! SVULL! bra jenny, du börjar bli mer och mer som mig märker jag.
1. Du ska äta frukost imorgon
2. Du planerar den innan?

Min fråga? Vad blir det för något?

2008-03-06 @ 23:33:41
Postat av: JennyVive

Hahaha det blir köttbullelimpa och te :D
Det ser jag fram emot!

2008-03-06 @ 23:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0