Let´s Dance

Finns det fer nördar än mig som har kollat på let´s dance ikväll?? Det är faktiskt kul, även om man inte gillar dans. Jag måste  bara se att Danny vinner. Vem vore bättre vinnare än han, jo ingen!
Ok jag måste skaffa mig ett liv! Så här kan jag inte fortsätta! Det är väl bara mammor och tanter som sitter hemma och kolar på let´s dance en fredag kväll... juste plus mig också! Synd att jag är en TV nörd. Men har man inget annat för sig så finns den alltid där och ställer upp med bra program. Jag klagar inte. Fast det vore ju kul med en utekväll. Men dom kommer nog snart hoppas jag :D

Kommentarer
Postat av: Ullis

SYND, att Danny åkte ut då. ha!

2008-03-15 @ 17:15:52
Postat av: JennyVive

Ja faktiskt :( Haha

2008-03-15 @ 17:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0