Match!

Har just vaknat och ätit en nyttig frukost bestående av havregröt och nypressad apelin juice! Nu ska jag å ullis på match som jag blev kallad till sent i gårkväll. Bättre sent än aldrig brukar man säga. Så på schemat i dag står först B-lags match sedan blir det hem till ullis och packa om och blogga, sedan drar vi till Hasseludden och bokar in våran weekend sm vi fått av våra mammor! Förhoppningsvis så kan vi klämma in donken innan vi ska på dans sista match och säsongens sista match med vårat lag. Men snart är det Cup i Mora, en höjdpunkt varje år! Fina minnen från boendet där uppe med den uppstoppade björnen! Och snart träffar vi honom igen! Då ullis blir det nya bilder ;D

NÄ nu har jag ej tid längre matchen kallar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut! Jag har saknat björnen! Justja, ikväll blir det vår sista match och det ska bli en vint va? ;D

2008-03-16 @ 11:24:15
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: Anonym

EH JA :D vi ska ju sluta på topp den här säsongen!

2008-03-16 @ 17:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0