Misslyckad

Eh ja! Idag har jag fått allt gratis!! Shit känner mig som värsta snyltaren! Hårfärg, godis, Mer. Hårfärgen var dock ingen hit, jag tror det är fläckigt! Ska man få nått sk aman få det ordentligt en flaska räcker inte till mitt hår som typ är tjockt som jag vet inte vad och långt så jag snart kan torka mig i bajan med! ILLA! Därför ska jag snart uppsöka hjälp hoss frisören! Om jag vågar mig dit vill säga.
NÄ jag får nog lova att inte snylta mer förutom från mina föräldrar som måste betala mig pga att jag spenderade mina sista pengar på taxi i helgen. ILLA! Så nu får jag leva på mina föräldrar igen haha som jag alltid gör sådär några dagar efter studiebidraget hahaha! Stackarna!

Nä nu ska jag fixa håret och se till så att det inte blev helt för djävligt! kansk etill och med lägger till lite slingor, vem vet!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Men jenny, allt som är gratis är gott!

2008-03-13 @ 21:56:40
Postat av: JennyVive

SANT :D Det var väldigt gott :D

2008-03-13 @ 21:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0