Mormor!

Hahah min mormor är för skön! Efter seminariumet idag bestämmde jag mig för att åka hem till min mormor, det var ett tag sen. Hon har alltid massor av godis hemma som hon gärna vil att jag ska äta upp varje gång jag är där. Men Tyvärr har jag lovat att vara nyttig. Men min mormor försökte ändå att göda mig! Hon var bara för skön när hon sa: Om du äter upp godiset så lovar jag att inte berätta till någon! Hahaha! Henne kan man alltid lita på! Men jag kännde att det kanske inte var så bra för om jag började fuska nu skulle det nog bli mer fusk senare! Så jag lyckades hålla mig ifrån godiset. Men sen fick hon för sig att baka för att hon tyckte inte att det gilldes som onyttigt. Det är inget godis, sa hon. Eftersom att det såg väldigt gott ut och jag inte kunnde låta henne äta upp allt själv till fikat så tog jag mig en riktigt stor bit. Så nyttigheten sprack där, men det var inget godis, som mormor sa!
Nä jag får skärpa mig nu! Inget godis, eller något som är VÄLDIGT onyttigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser att du ändrat stilen på texten, bra gjort!

2008-03-20 @ 11:29:16
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: Anonym

Eller jag tror det bara blev så på den här datan :/ hahahah!

2008-03-20 @ 11:31:31
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: JennyVive

HAHAH! Ja synd :P men jag ska försöka :D

2008-03-21 @ 11:58:46
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0