Nyttigt på krogen?

Har letat som en galning om vad man helst sk adricka på krogen för att vara som nyttigast, fast inte vatten! Finns ju ingen bra sida och det verkar som att absolut inget är bra! SYND! Undrar vad man sk abeställa något måste ju vara lite nyttigare än det andra.
Men helt plöttsligt kom jag in på en sida där man kan testa sina alkolholvanor.. INTE kul sida, dock tror jag att de överdrev för att man inte ska dricka. Eller man kan hoppas. Det där lägger jag bakom mig för snart ska jag ut och festa igen, men vet inte när hoppas på så snart som möjligt!

Vet inte vad jag ville med det här inlägget, men vill bara veta vad man ska dricka på krogen som är minst onyttigt! Några förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0