Omotiverad? EH JA!

Det är helt sjukt hur omotiverad man kan vara nu i slutändan av skoltiden. Snart är det över men motivationen försvann redan i trean och har inte kommit tillbaks. Fast det är ännu sjukare hur mycket det är kvar att göra! På bara en vecka så har vi mer än vad jag någonsin hade i grundskolan känns det som. I grundskolan gjorde jag nog inte en enda läxa men nu shit vad mycket det man verkligen MÅSTE göra. Jag som trodde på ett sista lov med lugn och ro och med näsan i Körkortsboken, så blev inte fallet. Jag har i stället suttit som en zombi framför datan eller tvn och haft ångest för allt jag borde göra. Idag försökte jag mig på idrottsuppsattsen men den gick inte ens att läsa igenom, så dålig var den. Får börja om en annan dag när man känner sig mer motiverad, vilket inte lär hända. Får vänta på inspiration och se om den blir gjord eller inte. Jag kan ändå INTE få under MVG i idrott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vi är två om saken, fanjävlabajsskola!

2008-03-26 @ 22:09:02
Postat av: Anonym

Mhm! man står knappt ut!

2008-03-26 @ 22:17:12
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0